تسمه پلاستیکی PET

تسمه های پلاستیکی PET یا پلی اتیلن

حلقه های تسمه رنگی پلاستیکی به رنگهای قرمز، نارنجی، سبز و زرد مخصوص تسمه کشی و بسته بندی کالاها

تسمه پلاستیکی پت یک نوع تسمه است که از مواد پلاستیکی ساخته شده است و برای انتقال قدرت و حرکت در صنایع مختلف استفاده می شود. این تسمه ها عموماً در خطوط تولید، خطوط انتقال، صنایع غذایی، صنایع دارویی و صنایع بسته بندی استفاده می شوند.

 تسمه های پلاستیکی یکی از مهم ترین ابزار در بخش صنعت بسته بندی می باشد و استفاده از محصولات با دوام و با کیفیت است که برای حفظ سلامت کالا و حتی در قالبی زیبا و شکیل کاربرد چشمگیری دارد.

این مواد  Pet پر کاربرد در اکثر صنایع شناخته شده مانند؛ ظروف پلاستیکی و آشامیدنی، بسته بندی کالا، پوشاک و ساخت قطعات ابزار آلات و …. را میتوان نام برد. حال یکی از موارد مصرف پت که در امر صنعت بسته بندی که برای تولید انواع تسمه بسته بندی بکار میرود، مد نظر ماست که بشرح آن می پردازیم.

در صنایع مختلف اکثر کالاهای بصورت تک و یا کلی بسته بندی میشوند و هنگامی که تولید کنند به موفقیت و حجم انبوه تولید کالاها  نائل میشود، زمان ارزشمندترین موضوعی است که در فرصتی کوتاه تمامی تولیدات بسته بندی و انبارسازی شوند. به دلیل استحکام بالا و ویژگی های ذکر شده در صنایع سنگین مانند صنایع چوب، ابزار آلات ساختمان سازی و یا صادرات صنایع داخلی مورد استفاده بسیاری از کارخانجات میباشد.

برا ی حفظ و نگهداری کالا که در بسته های مختلف بسته بندی می شوند، و جلوگیری از باز شدن و پخش شد کالاها از تسمه به عنوان  کمربندی که دور آنها پیچیده میشود کاربرد مهمی دارد.

تسمه PET (پلی اتیلن) سایز عرض و ضخامت های مناسب دستگاه های تسمه کش طراحی و تولید میشود. تسمه هایی به سایزهای 12، 16 مناسب برای بسته بندی کالاهایی با وزن کم و متوسط  و همچنین سایز 19 هم برای بسته بندی قطعات سنگین و بزرگ مناسب است.

با در نظر گرفتن قیمت تمام شده برای تولید این نوع تسمه در مقایسه با تسمه های فلزی هم مقرون به صرفه است. این نوع تسمه از تسمه های فلزی سبک تر و قابلیت کشش مناسب و همچنین در حین حمل و نقل اگر صدمه ای به تسمه وارد شود مقاوم است. از دیگر ویژگی های شاخص  PT  میتوان شفافیت این نوع تسمه و عرضه آن در رنگ های مختلف را که به زیبای بسته بندی می افزاید، اشاره داشت، همچنین قابل بازیافت و مورد تایید حافظان محیط زیست ، در برابر گرما و سرما بسیار مقاوم است.

تسمه پلاستیکی پت به دلایل زیر مورد توجه قرار می گیرد:

1. سبک وزن: تسمه های پلاستیکی پت به دلیل سبک وزن بودن، مناسب برای استفاده در سامانه های انتقال خطوط تولید هستند. این وزن سبک باعث کاهش هزینه ها در حمل و نقل و نصب می شود.

2. مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی: تسمه های پلاستیکی پت با رطوبت، گرد و غبار، حرارت چشمگیر یا سرما به خوبی سازگاری دارند. این ویژگی ها باعث می شود که تسمه های پت برای استفاده در صنایع مختلف مناسب باشند.

3. مقاومت در برابر شیمیایی ها: تسمه های پلاستیکی پت مقاومت خوبی در برابر اسیدها، قلیاها و سایر مواد شیمیایی دارند. این ویژگی باعث مقاومت آنها در برابر خوردگی و فرسایش می شود.

4. عملکرد ثابت نگه داشتن: تسمه های پلاستیکی پت عملکرد بدون لغزش را به خوبی اجرا می کنند. همچنین،

کیان تسمه عرضه کننده انواع تسمه بسته بندی از کشورهایی همچون آلمان، ایتالیا Siat، تایوان و کره در سراسر کشور و با کیفیت عالی و قیمت مناسب و همراه با سلیقه شما مشتریان محترم می باشد با مشاوران ما در ارتباط باشید تا بهترین انتخاب برای رفع نیاز تولیدات خود را داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IR