آیا تاب داشتن تسمه مهم است؟

تاب داشتن تسمه پلاستیکی در تسمه کشی محصولات مشاهده نشده. زیرا این تسمه ها به عنوان یک واسطه بین محصول و دستگاه تسمه کش استفاده می شوند و نقش کلیدی در حفظ امنیت و استحکام بسته بندی دارند. تسمه های پلاستیکی با قابلیت کشیدگی و انعطاف پذیری مناسب، قدرت کشش بالا، مقاومت در برابر شکستگی و خوردگی، ضخامت مناسب و قابل استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی به عنوان متصل کننده مناسب عمل می کنند.

یکی از ابزار بسته بندی در بخش صنایع تسمه یا نوار بسته بندی پلاستیکی PET  می باشد، حتما شما هم با آن آشنا هستند، چرا که تسمه یا نوار اساسی ترین وسیله بسته بندی است. بکارگیری از نوار بسته بندی بسیار مهم است. در بازار و عرضه ابزار بسته بندی PET به عنوان یک محصول جدید به طور خاص استفاده می شود، هنگام خرید PET (تسمه پلاستیکی) روی سطح آن چین و چروک هایی به چشم می آید!

حال این سوال پیش می آید، چطور این چین و چروک ها ایجاد می شوند؟ یا تاثیر آن در استفاده چه مشکلی پیش می آورد؟

چروک ها هنگام تولید و بسته بندی دریک طرف میله تنظیم عرض محکم به پارچه بافته نشده است. و تحت تأثیر نیروی غلتک در مقابل مقاومت اصطکاک قرار می گیرند. مقاومت اصطکاک کم در پارچه بافته شده، دلیل بر چین و چروک می باشد. این چین و چروک ها طبیعی است و تأثیری در استفاده از آنها ندارد پس می‌ توان با خیال راحت از آن استفاده کرد.

نوارهای تسمه پلاستیکی رنگی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IR