تسمه‌ کش دستی قوی

تسمه کش دستی دارای یک کشنده قوی و مناسب برای سفت کردن تسمه در اطراف پالت ها و جعبه های مقوایی است.

تسمه کش دستی مخصوص تسمه پلاستیکی یک ابزار است که برای بستن و چسباندن تسمه‌های پلاستیکی به هم استفاده می‌شود. این ابزار به صورت دستی عمل می‌کند و باعث محکم شدن تسمه و جلوگیری از باز شدن آن می‌شود.

از تسمه کش دستی برای بستن و حفظ اجسام در هنگام حمل و نقل استفاده می‌شود. با استفاده از این ابزار، تسمه پلاستیکی را به دور جعبه یا بسته محصولات پلاستیکی قرار داده و سپس با چرخاندن دستگاه، تسمه را به هم چسبانده و آن را محکم کرده و جلوگیری از باز شدن آن را فراهم می‌کنید.

تسمه کش دستی مخصوص تسمه پلاستیکی علاوه بر سادگی در استفاده، قابل حمل نيز هست. به علاوة، قابليت كاركردن با تسمه‌های پلاستیکی مختلف را داراست. همچنین، این ابزار قابلیت تنظیم فشار بر روی تسمه را نیز دارد، به طوری که شما میتوانید فشار مناسب را برای بستن تسمه اعمال کنید.

این تسمه زن برای کار با تسمه های پلی استر (بافت کامپوزیت و طناب داغ) طراحی شده است. با بست های که بین 9 تا 19 میلی متر عرض و بین 0.6 تا 1.2 میلی متر ضخامت دارند. این تطبیق پذیری به شما امکان می دهد نوع تسمه ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما سازگار است. با حداکثر کشش 200 کیلوگرم، دستگاه می تواند به طور قابل اعتماد کشش تسمه بالا را ارائه دهد. دارای یک دسته با عملکرد چرخشی است که به شما امکان می دهد بند را در صورت نیاز سفت کنید. می توانید آن را همراه با یک بست (که به طور جداگانه موجود است) استفاده کنید. یک بست فلزی را روی تسمه در حالی که توسط این ابزار در جای خود نگه داشته می شود، محکم می کند.

این ابزار نوار بندی را برای بسته‌ بندی محصولات سنگین یا کاربردهای تسمه‌ بندی پالت در موقعیت‌ های تولید و توزیع مفید خواهید یافت.

تسمه کش دستی

ویژگی ها و مزایا: ابزار باندینگ، وزن 1.3 کیلوگرم، حداقل عرض بند 9 میلی متر، حداکثر عرض بند 19 میلی متر، حداقل ضخامت بند 0.6 میلی متر، حداکثر ضخامت بند 1.2 میلی متر، حداکثر کشش 200 کیلوگرم و همچنین برای استفاده از تسمه پلی استر

با استفاده از تسمه کش دستی مخصوص تسمه پلاستیکی، مزایای زیر را خواهید داشت:

1. سرعت و کارآیی: با استفاده از این ابزار، می‌توانید به سرعت و با کارآئی بالا تسمه‌های پلاستیکی را ببندید و در زمان کوتاهی حجم زیادی از بسته‌بندی را انجام دهید.

2. صرفه جويي در هزينه: استفاده از تسمه کش دستی به شما کمک می‌کند در هزینه‌های بسته‌بندی صرفه جوئي کنید. با استفاده از تسمه پلاستيكي به جای سيلوفان يا نيلون، مي‌توانيد هزينه‌ها را به شدت کاهش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IR